Обявление
Сдружение „Съюз за възстановяване и развитие“ – гр. Хасково обявява прием на документи за подбор на кандидати за назначаване на работа за изпълнение на дейности по проект „QUALFARM”, финансиран с договор за безвъзмездна помощ № В6.3а.04/15.06.2021 г. по програма „INTERREG V–A Greece – Bulgaria” 2014–2020.
Проектните дейности са следните:
- Обучение на местни фермери по въпросите на качеството
- Обучение на местни фермери по въпросите на иновациите
- Консултиране на бизнеси по въпросите на маркетинга, производителността, подобряване на качеството
- Разработване на текст за ръководство за начинаещи за вътрешна преработка на селскостопански продукти
- Наставничество на местни фермери за започване на вътрешна преработка на селскостопански продукти
- Проучване на състоянието на трансграничнте региони и перспективите за преработка на вътрешни селскостопански продукти
- Написване на текстове за публикации в местните медии
Минимални изисквания към кандидатите:
- Висше образование
- Специфичен опит в областите: маркетинг, управление на бизнес, земеделски и животновъдни практики, преработка на селскостопански продукти, обучителни дейности, консултантски дейности
- Компютърна грамотност – работа с MS Office, интернет, социални мрежи
- Общ професионален стаж – най-малко 5 години
Владеенето на английски език и опитът на кандидатите в управление на проекти и изпълнение на проектни дейности са предимства.
След подбор по документи с кандидатите ще бъдат проведени интервюта. Одобрените кандидати ще бъдат назначени на срочен трудов договор – до края на изпълнението на конкретните дейностите по проект „QUALFARM“, на непълно работно време в съответствие с продължителността на ангажираност по дейностите, описана в проекта.
При извършването на подбора с предимство ще се ползват кандидатите, представили доказателства за по-продължителен опит съобразно обявените изисквания.
Кандидатите трябва да представят следните документи:
- Автобиография (европейски формат) с описани приложения към нея.
- Приложения към автобиографията:
- Копие от документ за завършено образование/придобита квалификация;
- Копие от трудова книжка/ копия от граждански договори/ референции, доказващи години стаж/специфичен опит.
Документи за кандидатстване се представят в срок до 20 януари 2022 г., 17:00 часа, на адрес: гр. Хасково, Бизнес център, ул. „Цар Освободител“ № 1, офис 218 или на имейл: [email protected].
За повече информация и подробности за работата по конкретните проектни дейности – тел.: 0886 653 146 – Иванка Душкова.